czwartek, 23 kwietnia 2015

Home & You, czyli zakupoholiczka w akcji

Jestem gadżeciarą - uwielbiam wszelkie dodatki, niezbędne przydasie i przedmioty, które umilają mi życie. Nawet jeżeli używam coś sporadycznie to uwielbiam się na to patrzeć. Tak jest np. z moimi pojemnikami z Pepco, które dalej stoją na półce jako ozdoba (nic do nich jeszcze nie włożyłam). Nie mam już miejsca w mieszkaniu i powoli z mojego gniazdka robi się graciarnia :)
Mój zakupoholizm ujawnia się szczególnie w sklepach z dodatkami do domu. W Home & You myślałam, że wczoraj oszaleje! Mnóstwo rzeczy jest na przecenie do -70%. Wpadłam i zapełniłam cały koszyk! Ledwo go nosiłam... Mój zdrowy rozsądek na szczęście zwyciężył i w drodze selekcji wybrałam tylko 3 rzeczy (chociaż teraz żałuję i chyba w przyszłym tygodniu pojadę po jeszcze kilka gadżetów).

Jak dało się zauważyć po moich wspominkach i zdjęciach na blogu uwielbiam świece i motyw ptasi. Świeczek mam niezliczoną ilość. W Home & You urzekł mnie więc świecznik - klatka dla ptaków. Zdjęcia niestety nie oddają jego uroku. Jak dla mnie cudo! ♥♥♥ 



Z racji przeceny za grosze kupiłam wazon w kształcie kury i podstawki na jajka z zajączkiem. Może to i trochę Wielkanocne, ale jakoś ta kura mnie urzekła :) będzie stała w kuchni albo z kwiatami, albo posadzę w niej zioła. A co do podstawek to i tak miałam sobie jakieś nowe sprawić, więc te trafiły się jak znalazł :)





I jeszcze chciałam bardzo bardzo podziękować Marzenie z Zapachu lawendy  za wspaniałą niespodziankę :) Przepiśnik w 100% w moim guście :)) Jest bajeczny 






Pozdrawiam
Iza

7 komentarzy:

  1. Klateczka jest prześliczna! Chętnie bym pognała do sklepu, ale ja też muszę się ograniczać, bo jestem zakopana w przydasiach. :) A kurki u mnie cały rok mają się dobrze, nie tylko w Wielkanoc. Fajne zakupy, w dodatku w sensownych cenach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, też ostatnio byłam w tym sklepie i też poszalałam:) były dość fajne przeceny na artykuły swiąteczne i żal było nie skorzystać:)
    całuski , super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie pamiętam, kiedy kupiłam coś w normalnym sklepie i na bazarze też staram się ograniczać. Świeczniki to nasza wspólna pasja, jak widzę.
    Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zakupy, fajne są takie okazje, kiedy możemy poszaleć za mniejsze pieniądze.... tylko ten brak miejsca w domu, to prawdziwa zmora ;))) Ja dziś znów dokupiłam kolejne kubki..... no co ja się mam z tymi kubkami i filiżankami, nie umiem się oprzeć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich zdobyczy to tylko pozazdrościć, ale muszę sie przyznać że ze mnie też jest gadżeciara:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skądś to znam:-) Nigdy nie umiem przejść obojętnie obok wnętrzarskich sklepików!
    Twoje zakupy świetne!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech,wpuścić nas do sklepu i to jeszcze w czasie przecen ;p
    Przepiśnik bardzo fajny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń