piątek, 9 czerwca 2017

Kosmetyk idealny - La Roche-Posay Lipikar Lait

Ostatnio kurier jest moim częstym gościem, zagląda do mnie praktycznie w każdym tygodniu, jakoś szczęście mi dopisuje :)
Kilka dni temu zrobił mi paczkę niespodziankę, ponieważ na stronie ofeminin jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania emulsji Lipikar Lait od La Roche-Posay, o czym w sumie zapomniałam :)


Z racji tego, że w lecie moja skóra jest jeszcze bardziej przesuszona niż zwykle - kosmetyk przetestowałam niemal natychmiast. I co mogę o nim powiedzieć? Jest genialny!
Przede wszystkim doskonale nawilża skórę, a więc swoje zadanie spełnia w 100%. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia nieprzyjemniej lepkiej warstwy. Emulsja sprawia, że skóra nie jest tak ściągnięta, wydaje się być zdrowsza i odżywiona. Jest hipoalergiczna, nie zawiera parabenów, co jest dla mnie bardzo ważne. Emulsja jest odpowiednia dla całej rodziny, w tym jest bezpieczna dla niemowląt i dzieci, nawet z wrażliwą i suchą skórą. W skład emulsji wchodzi masło shea, które uzupełnia poziom lipidów, woda termalna oraz niacynamid, który przywraca komfort przesuszonej skórze. Kosmetyk spełnia rolę kojąca i regenerującą. U mnie sprawdził się idealnie!
Sprawdziłam jego cenę w aptekach internetowych, niestety jest dosyć wysoka i waha się od 50 do nawet 80 zł, ale uważam że kosmetyk jest warty swojej ceny. Polecam go wszystkim, którzy mają problem z przesuszoną skórą.

Pozdrawiam
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz