sobota, 29 kwietnia 2017

Nie taki zimny kwiecień

Pogoda nas nie rozpieszcza, majówka niestety zapowiada się chłodna.  Łapie wszystkie promienie słoneczne jakie zdołają się przebić za chmur, bo strasznie tęsknię za ciepłem. Na szczęście kwiaty w ogródku w moim rodzinnym domu prezentują nam wiosnę w pełni.



Ten chłodny czas był dla mnie jednak ostatnio bardzo szczęśliwy - udało mi się wygrać wspaniałe nagrody od Canpol Babies


Zostać testerką nowych Danonków - pychota!


I wygrać konkurs na blogu Z kubkiem kawy ze wspaniałymi nagrodami również od firmy Canpol Babies - dziękuję za takie miłe wyróżnienie :)


I to wszystko w kwietniu, więc ten zimny miesiąc był dla mnie bardzo dobry :)

Miejmy nadzieję, że w maju pogoda będzie lepsza i zamiast wiosny czeka nas od razu lato! Maj będzie dla mnie miesiącem bardzo intensywnym, a przez to niestety szybko minie. Na szczęście lubię jak coś się dzieje :)

Pozdrawiam serdecznie
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz