poniedziałek, 26 stycznia 2015

Kilka drobiazgów, które cieszą

Dziś mam pierwszy od dosyć dawna troszkę luźniejszy dzień, więc korzystam z niego jak mogę :) Posprzątałam mieszkanie, uporządkowałam rzeczy związane z pracą i postanowiłam wybrać się na małe zakupy. Wypatrzyłam w gazetce Jysk zegar, który od dawna mnie kusił. Był z przeceny z 70 zł na 35 zł, więc żal nie brać ;) Zegar jest przeznaczony do przykręcenia go do ściany, ma dwustronną tarczę. Świeżo kupiony, jeszcze nie przykręcony, prezentuje się tak:




Zdjęcie ze strony Jyska:

W tym samym budynku, co Jysk mam też Pepco, więc nie mogłam oprzeć się i nie zajrzeć :)
Łupy z Pepco:
- ramka na zdjęcia 9,99 zł:




- biały lampion z przeceny za 5,59 zł:




Zakupy nie duże, ale humor bardzo poprawiony ;)

Pozdrawiam
Iza

2 komentarze:

  1. Ach te przeceny zawsze kusza:-) zegar świetny, ja za ten lampion dałam coś koło 7 złotych, także gratuluję zakupów :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń