niedziela, 31 maja 2015

Słoneczna niedziela

Korzystając z pięknej słonecznej pogody spacerując po ogrodzie zrobiłam kilka zdjęć. Uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie i przedmiotom.






Atak pszczoły :)



Pierwsze czereśnie:


I pierwsza rozkwitnięta róża:



Pobliską łąkę zalała woda. Wczoraj widziałam tam pływające kaczki, a dziś rodzącego bociana.




Dam wam cynk, że w Biedronce są teraz metalowe tace po 7,99 zł. W tamtym roku przegapiłam, a były nawet po przecenie za 4 zł. Później żałowałam, więc teraz jak je ujrzałam to się nie wahałam :) Taca z owocami jest już moja :)




Słonecznej niedzieli życzę

Pozdrawiam
Iza

11 komentarzy:

  1. Piękne focie Iza :) Z przyjemnością obejrzałam!
    Miłej niedzielki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny masz ogród! Przyjemnie się ogląda Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ogrodowe fotki :))
    A czeresienki aż mi zapachniały, u mnie jeszcze tydzień trzeba na nie poczekać...

    OdpowiedzUsuń
  4. CZEREŚNIE!!!!!! jak ja na nie czekam - szczęściara jesteś, taki ogród kwiatowy i to z czereśniami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo czereśnie! Nareszcie!
    Bardzo ładne zdjęcia i sielski ogród :)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Czereśnie
    , u mnie nawet rumianki jeszcze nie kwinta a co dopiero czereśnie a ogród cudowny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie....również uwielbiam fotografować! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale narobiłaś mi apetytu na czereśnie! mniam mniam

    róża wspaniała, musisz mieć wspaniały ogród, na pewno bardzo fotogeniczny!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Kule czosnku mnie zachwyciły, a czereśnie jutro będę kupować. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne słoneczne zdjęcia:-) Nabrałam ochoty na czereśnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń