sobota, 25 października 2014

Postery retro w kuchni

Postery w kuchni z ciekawymi napisami to prosty sposób na "odświeżenie" ścian i dodanie im charakteru.
Ja osobiście jestem zakochana w posterach retro i taki też "stworzyłam" sobie do kuchni :)








Postery można kupić gotowe, ale po co skoro wystarczy wydrukować sobie ciekawy napis czy rysunek i oprawić go w gotową ramkę :) mój prezentuje się tak:



Od razu widać moje zamiłowanie do kawy ;)
Ściana jeszcze nie dokończona, ponieważ planuje powiesić jeszcze jeden napis, być może teraz w czarnej ramce, żeby dopasować do zegara :)
i jeszcze w tej stylistyce termometr retro, kupiony w Home&You w przecenie z 10 na 2,90 zł :D planuje go również zawiesić na tej ścianie. 


Kiedy ścianę "dokończę" zaprezentuję efekt końcowy :)

Pozdrawiam
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz