niedziela, 26 października 2014

Przepiśnik z Biedronki

Stałam się szczęśliwą posiadaczką pięknego przepiśnika!
W Biedronce już dawno temu podobały mi się kolorowe przepiśniki, ale odstraszała mnie cena 30 zł. Wczoraj na zakupach wypatrzyłam sobie takie cudo w przecenie za 10 zł :)


Z racji iż była to przecena, wybór był niewielki, ale ten jest dla mnie i tak cudowny! Ma prześliczną okładkę, zakładki tematyczne i duuuużo kartek do zapisania swoich przepisów.










Jeszcze nie zdążyłam w nim nic zapisać, ponieważ nie miałam na to czasu, ale przybieram się do tego w tym tygodniu :) na pewno w miarę upływu czasu będę jeszcze pokazywała zmiany jakie zajdą w moim przepiśniku :)

A dla osób, które tak jak ja natrafią na przecenę w Biedronce - polecam ten zakup!

Pozdrawiam
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz