poniedziałek, 6 października 2014

Przechowywanie ziół i przypraw

W kuchni uwielbiam wszelkiego rodzaju suszone zioła i przyprawy, które wzbogacają smak potraw. Sama co roku suszę pietruszkę, lubczyk, koper, seler, marchewkę i pora z maminej działki :) Nie wyobrażam sobie w zimie zupy bez dodatku suszu.
Z racji tego, że często wykorzystuje suszone zioła muszę mieć je pod ręką. Postanowiłam, więc ładnie je uwidocznić w kuchni, stosując w tym celu słoiczki po kawie, kremie czekoladowym i koncentracie pomidorowym :)




Ze słoiczków wystarczy odkleić naklejki (nie było to proste, bo mocno się trzymały) i pojemniki na przyprawy mamy gotowe :) Wiem, że można kupić gotowe słoiczki w Ikei czy Pepco, ale ja wykorzystałam te co mam :)
A tak prezentują się w (nie do końca) mojej kuchni (bo w wynajmowanym mieszkaniu):




Pozdrawiam
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz